Пошуковий запит: (<.>A=Мушка О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Мушка О. В. Позакласна діяльність закладів комерційної освіти Київського учбового округу на поч. ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. В. Мушка. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_4_9
|
2. |
Мушка О. Дискусія між Наркомосом УСРР і Наркомосом РСФРР щодо розвитку шкільної освіти: історіографія дослідження (1920 р. – поч. 30-х рр. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / О. Мушка // Історико-педагогічний альманах. - 2010. - Вип. 2. - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2010_2_18 Розглянуто історіографію проблеми дискусії між Народним комісаріатом освіти УСРР і Народним комісаріатом освіти РСФРР про розвиток шкільної освіти 1920 р. - на початку 1930-х рр. Визначено періоди дослідження даної дискусії. Проаналізовано історико-педагогічні праці, що розкривають основні аспекти досліджуваної проблеми.
|
3. |
Мушка О. Діяльність Наркомосу УСРР щодо українізації шкільної освіти у 1919 — поч. 30-х рр. ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. Мушка // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2010. - № 2. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2010_2_3 Розкрито проблему впровадження та розповсюдження українізації у період 1919 - 1930 рр. Проаналізовано матеріали Наркомосу про активізацію роботи щодо впровадження української мови та відкриття україномовних закладів шкільної освіти в Україні. Досліджено доробок сучасних науковців у вивченні розвитку шкільної системи освіти зазначеного періоду. Встановлено, що владні структури у 1920-х рр. розробили нормативну базу, теоретичні засади українізації шкільної освіти та здійснили її практичну реалізацію за основними напрямами: введення української мови як мови навчання та викладання, курсу українознавства; підготовка педагогічних кадрів для викладання українською мовою; забезпечення школи відповідною літературою та підручниками. Встановлено, що шкільні заклади соціального виховання було українізовано майже на сто відсотків, професійну школу - майже на половину.Раскрыта проблема внедрения и распространения украинизации в период 1919 - 1930 гг. Проанализировано материалы Наркомоса об активизации работы по внедрению украинского языка и открытии украиноязычных учреждений школьного образования в Украине. Исследованы труды современных ученых в области развития школьной системы образования указанного периода.Еxplores the issue of implementation and dissemination Ukrainization during 1919 - 1930 biennium. Commissariat analyzed materials on the revitalization of the implementation of the Ukrainian language and Ukrainian-opening school facilities in Ukraine. Research achievements of modern scientists in the field of school education system of that period.Розглянуто проблему становлення та впровадження шкільної освіти етнічних меншин в Україні в період 1920 – 1930-х рр. Проаналізовано матеріали Наркомосу УСРР щодо впровадження навчання мовою національних меншин та відкриття закладів шкільної освіти для них в Україні в зазначений період. Виявлено основні напрями організації шкільної освіти національних меншин, з’ясовано їх змістовні аспекти, розкрито провідну роль Наркомосу УСРР в організації шкільної освіти національних меншин.Рассмотрена проблема формирования и внедрения школьного образования этнических меньшинств в Украине в период 1920 - 1930-х гг. Проанализированы материалы Наркомоса УССР по внедрению обучения на языке национальных меньшинств и открытие учреждений школьногообразования для них в Украине в указанный период. Выявлены основные направления организации школьного образования национальных меньшинств, выяснено их содержательные аспекты, раскрыта ведущая роль Наркомоса УССР в организации школьного образования национальных меньшинств.Issue of ethnic minorities schooling formation and entrenchment in Ukraine of 1920-ies - 1930-ies of XX century is reported in depth of the article. Education entrenchment in ethnic minorities language and schooling institutions set up for them in Ukraine during above mentioned period was analyzed from USSR People's Commissariat materials.
|
4. |
Луговий В. І. Національна академія педагогічних наук України: 25 років служіння українському суспільству [Електронний ресурс] / В. І. Луговий, О. М. Топузов, І. Ю. Регейло, О. В. Мушка, Т. І. Куліш, О. П. Вашуленко // Український педагогічний журнал. - 2017. - № 3. - С. 15-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2017_3_4
|
5. |
Мушка О. В. Прогностичні моделі розвитку загальної середньої освіти,розроблені в незалежній Україні в змісті посібника з педагогічного прогнозування для вчителя [Електронний ресурс] / О. В. Мушка // Проблеми сучасного підручника. - 2018. - Вип. 21. - С. 271-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2018_21_25
|
6. |
Трубачева С. Організаційно-педагогічні особливості проєктування дистанційної освіти в умовах карантину [Електронний ресурс] / С. Трубачева, О. Мушка // Український педагогічний журнал. - 2020. - № 3. - С. 58-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2020_3_7
|
7. |
Трубачева С. Традиції та інновації у проєктуванні освітнього середовища сучасної гімназії [Електронний ресурс] / С. Трубачева, О. Мушка // Український педагогічний журнал. - 2021. - № 4. - С. 142-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2021_4_15
|
8. |
Мушка О. В. Навчально-виховна робота в жіночій торговій школі ім. П. Г. Терещенко (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) 103-110 [Електронний ресурс] / О. В. Мушка // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2011. - Вип. 36. - С. 103-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2011_36_16
|
9. |
Трубачева С. Дидактичні особливості формування навчальної компетентності учнів в умовах цифровізації освітнього середовища закладу загальної середньої освіти під час воєнного стану [Електронний ресурс] / С. Трубачева, О. Мушка, Ю. Люлькова // Проблеми сучасного підручника. - 2022. - Вип. 29. - С. 202-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2022_29_21
|
10. |
Трубачева С. Особливості проєктування освітнього середовища в умовах цифровізації суспільства під час воєнного стану в Україні [Електронний ресурс] / С. Трубачева, О. Мушка, П. Замаскіна // Український педагогічний журнал. - 2023. - № 4. - С. 46-52.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.01.2025 р., через 245 днів
|